2010. augusztus 15., vasárnap

Az utolsó gólyák

Sajnos elmúlik lassan ez a nyár is!
Felnőttek a kis gólyák, augusztus 7.-én láttam őket utoljára együtt a fészekben.



























 Egy-egy esti kép Palipapától és Pankától:














 Még szerdán reggel láttam az egyik fiókát a fészekben csücsülni, miközben Karcsiék a kéményen tollászkodtak.
Azonban csak szombaton tudtam körbejárni a fészkeket.
Most már nagy a csönd. Alig maradt itt gólya.
Hat fészekben laktak az idén gólyaszülők, mindegyiknek volt fiókája, de  a mostoha időjárás miatt 10-12 fiókát veszítettünk el az idén.
Karcsiéknál kettő repült ki, Gabiéknál (Kunmajor) szintén kettő, Teriéknél egy (Fő utca 199.), Laciéknál (Sugár utca) valószínű kettő(őket régen láttam). Viliéknél (Fő utca 63, ő az  iskolás gólya) és Józseféknél (Zrínyi utca 1 , Templom mellett) nem maradt felnevelhető fióka.



Oldalak

Maya képei

Nagyon sok kép itt!


Állatok, gólyák,kirándulások!

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Gyerekkorom óta szeretek fényképezni, már az iskolában is rendszeresen csattogtattam a kis gépemet, albumokat készítettem a különböző eseményekről. Aztán jöttek a gyerekek, százasával készültek a képek, pedig akkor még eléggé megterhelte a pénztárcámat a képek előhívása. Néhány éve vettük az első digitális gépet, egészen új érzés kerített hatalmába! Rengeteget fényképeztem, így újra elkezdtem albumokat készíteni.Közben bepillantottam a számítógép rejtelmeibe is, készültek a vetíthető képek a kirándulásokról, a faluról, a gólyákról.