2010. június 4., péntek

Ma már kisütött a nap!

Lehetőségem adódott körbejárni a fészkeket. Jó hír sok van,rossz csak néhány!
Viliéket két napja nem láttam,ma is üres volt a fészek egész nap(3-4 alkalommal bicikliztem el odáig).

Sajnos a Zrínyi utcai gólyáknál már a negyedik fiókát temettél el a lakók. DE új fészket kezdtek építeni, nem tudom miért.S szerelmeskedni is látták ma őket.

















Teri alig látszik ki a fészekből:



Laciéknál néhány perccel előttünk volt etetés. Mire lencsevégre kaptam ült és leselkedett lefelé:



Kunmajorban Gabi gólya, mintha etetett volna,de aztán sokáig tollászkodott.










Oldalak

Maya képei

Nagyon sok kép itt!


Állatok, gólyák,kirándulások!

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Gyerekkorom óta szeretek fényképezni, már az iskolában is rendszeresen csattogtattam a kis gépemet, albumokat készítettem a különböző eseményekről. Aztán jöttek a gyerekek, százasával készültek a képek, pedig akkor még eléggé megterhelte a pénztárcámat a képek előhívása. Néhány éve vettük az első digitális gépet, egészen új érzés kerített hatalmába! Rengeteget fényképeztem, így újra elkezdtem albumokat készíteni.Közben bepillantottam a számítógép rejtelmeibe is, készültek a vetíthető képek a kirándulásokról, a faluról, a gólyákról.