2010. május 21., péntek

Viharok után

Nagyon rossz idő volt az elmúlt napokban. Viharok, eső-eső, de nagyon sok eső, erős szél!
Sokat aggódtunk  fiókák miatt. Országszerte sok madár pusztult el. A bajomiak túlélték!



 Sőt!18.-án kibújt a harmadik fióka!




 A gondos szülők takargattak, óvták a kicsiket a nagy szélben!

























Keresztelőt is tartottunk! Lolka, Bolka és Volka!

































Május 21-re megérkezett a negyedik is!!!





































 Dorka, törheted a fejed a negyedik néven!




Oldalak

Maya képei

Nagyon sok kép itt!


Állatok, gólyák,kirándulások!

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Gyerekkorom óta szeretek fényképezni, már az iskolában is rendszeresen csattogtattam a kis gépemet, albumokat készítettem a különböző eseményekről. Aztán jöttek a gyerekek, százasával készültek a képek, pedig akkor még eléggé megterhelte a pénztárcámat a képek előhívása. Néhány éve vettük az első digitális gépet, egészen új érzés kerített hatalmába! Rengeteget fényképeztem, így újra elkezdtem albumokat készíteni.Közben bepillantottam a számítógép rejtelmeibe is, készültek a vetíthető képek a kirándulásokról, a faluról, a gólyákról.