2010. május 6., csütörtök

Az új családtagok


Nagybajomban hat pár gólya fészkel. Szerencsére mindenkinek van párja és már csücsülnek a tojásokon.Ma a véletlen úgy hozta, hogy a falu túlsó végén lencsevégre kaphattam a hatodik párt.


Egyikük a fészekben csücsült és rendezgette a kerítést. Másikuk éppen elmenőben volt a vadászterület felé










 


 

 
Nevet is kaptak: Manci és Laci.






Ritkán látni a szomszédasszonyt az idén is! De most éppen elkaptam:



.































 Jelentkezett egy albérlő, de nem fogadta el.

















Oldalak

Maya képei

Nagyon sok kép itt!


Állatok, gólyák,kirándulások!

Blogarchívum

Magamról

Saját fotó
Gyerekkorom óta szeretek fényképezni, már az iskolában is rendszeresen csattogtattam a kis gépemet, albumokat készítettem a különböző eseményekről. Aztán jöttek a gyerekek, százasával készültek a képek, pedig akkor még eléggé megterhelte a pénztárcámat a képek előhívása. Néhány éve vettük az első digitális gépet, egészen új érzés kerített hatalmába! Rengeteget fényképeztem, így újra elkezdtem albumokat készíteni.Közben bepillantottam a számítógép rejtelmeibe is, készültek a vetíthető képek a kirándulásokról, a faluról, a gólyákról.